Home Home

In pasi de dans spre silueta de vis!

In Beauty & Dieta, 20 May 2008 16:04, (1)

Plictiseala este cel mai mare dusman al tau atunci cand mergi la sala! De multe ori ca sa treaca timpul mai repede, asculti muzica dar nici asta nu este bine pentru ca trebuie sa te concentrezi asupra miscarilor, si daca iti este distrasa atentia nu e bine. Dar ce frumos ar fi sa le combini, muzica cu work-out-ul. Daca ar exista o forma de miscare care sa fie bazata pe muzica...

Stai asa! Chiar exista! Si se numeste dans! Dansul este o modalitate excelenta de a pierde kilograme. In functie de stilul de dans pe care ti-l alegi, poti sa arzi intre 100 si 500 de calorii pe ora. Atunci cand dansezi folosesti mai multe grupe de muschi in acelasi timp, ceea ce duce la cresterea tonusului muscular. Devii mai puternic, mai rezistent si nu mai gafai cand urci scarile. In plus, dansul este distractiv!

Iata cateva stiluri de dans pe care le poti folosi pentru a scapa de sunculita:

- Salsa: Acest stil de dans nu numai ca-ti intareste muschii picioarelor si te face mai flexibila, dar te invata miscari care arata super pe ringul de dans dintr-un club fancy! In general, arzi cam 10 calorii pe minut si 400 de calorii pe ora, dansand salsa.

- Tango, foxtrot, vals: O jumatate de ora de  tango, foxtrot sau vals, inseamna o ardere de 250 de calorii. Desi nu arzi la fel de multe calorii ca in alte cazuri, te invata sa ai o postura mai buna si poti sa-l iei si pe Iubi cu tine!

- Rock, hip hop: Nu sunt la fel de rigide ca dansurile precedente, exista o mai mare libertate a miscarilor, dar in acelasi timp nu exista un numar standard de calorii pe care le poti arde. Difera de la persoana la persoana. Poti sa arzi oricat intre 100 si 400 de calorii pe ora, in functie de cat de energice sunt miscarile tale si cate grupe de muschi folosesti.

Pentru cineva care vrea doar sa fie in forma, atunci cate 30 de minute de dans de trei ori pe saptamana va fi de ajuns. Daca insa doresti sa slabesti mai mult deoarece ai cateva kilograme in plus, atunci dansul trebuie combinat cun un program de exercitii fizice in celalalte zile ale saptamanii si cu un regim responsabil. In plus, doar pentru ca este vorba de dans nu inseamna ca trebuie sa nelijezi incalzirea si stretching-ul. Ia cateva minute sa-ti intinzi muschii si sa te relaxezi dupa fiecare sesiune de dans.
Cheitze:
2.5 fluturasi din 5 (2 ziceri)
1 2 3 4 5 Fluturas



Ce zic unii


Intensitatea dansului conteaza
# pe 17 Feb 2009 la ora 17:51 Sabau Ioana a zis:

Depinde si cu ce intensitate dansezi!


Ai un COMENTARIU de comentat?
*

*

Sa stii ca nu las pe nimeni sa vada adresa ta. Nici macar mie nu-mi place spam-ul!



Trebuie sa inceapa cu http://





text html



*

Scrie aici cuvantul de mai sus.. ca sa vad ca nu esti un robot din ala nesuferit!


Cugetari blonde
Daca ploua la mare, atunci ploua si la munte?




Ce-i al meu e al meu!
Nu vreau sa par egoista, pentru ca eu chiar sunt o fata buna la suflet, dar ce e pe saitul asta imi apartine mie. Adica sunt de acord sa-mi cititi gandurile, adica textele (ca nu stiu cati paranormali sunt printre voi), imi place si ma bucur tare mult ca ma iubiti si chiar ca ma urati, dar atata, da? Nu vreau sa-mi vad articolasele pe alte saituri, ca ma supar tare! Articolelor mele le sta bine aici si eu stiu asta, ca sunt pasionata de moda! Le sta bine imbracate in roz si cu floricele, cum e desenat saitul asta, sa nu prind pe nimeni ca le ia, ca n-ati vazut voi blonda furioasa! De aia uite pun un ©, adica, daca nu stiti, copyright. V-am pupat!



Harta blondeiMemoriiBanereFiduriBlogrol